Fitness rutina, díky které si získáte sexy zadek a štíhlé nohy: V průběhu měsíce se to stane realitou!

Toužíte po dokonalých křivkách, ale zaručené diety nebo detox na vás nefungují? Máme pro vás skvělý tip. Budete sice muset "makat", ale věřte, že výsledek bude stát za to.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Pokud toužíte po perfektní postavičce, víme jak na to. Konkrétně jsme zjistily, jak si zajistíte sexy zadek a štíhlé nohy v průběhu čtyř týdnů. Tak co, jste zvědavé, jak toho dosáhnout? Nebudeme lhát, nic není zadarmo. Pot a dřina se vás neobejdou, ale věřte, že výsledek bude stát za to.

Čtěte také: Tento pohyb vám změní život: Vaše tvář bude i po letech vypadat mladší, vyzkoušejte své mimické svaly

Pokud chcete vypadat skvěle v jakémkoliv věku, stačí si osvojit fitness rutinu, které budete věrné. Nejlépe každý den a dvoufázově, pokud chcete, aby se efekt dostavil co nejdříve. Netvrdíme, že vás to bude maximálně bavit, ale ty křivky za to rozhodně stojí. A co je nejlepší, výmluvy typu, že nemáte čas chodit do fitka, v tomto případě neplatí. Vše zvládnete v pohodlí domova nebo jeho okolí.

1. Běh jako základ

Bohužel, ačkoli ho mnohé ženy příliš "nemusí", běh je při formování těchto partií klíčový. Skvěle se při něm spalují kalorie, zpevňuje se svalstvo a formujete zejména dolní část těla. Navíc malý bonus je i to, že si během něj pročistíte hlavu. A to věru v dnešní době také není k zahození.

2. Dřepy s váhou

Tento typ cviku je jako stvořený pokud chcete mít krásný zadek a štíhlé nohy. Absolutně ideální je dělat hluboké dřepy se závažím, které nepřekračuje vaše možnosti. Začněte s dvoukilovým a postupně přidávejte. Tuto sérii si dejte 3-4krát.

Mohlo by vás zajímat: Mýtus o příjmu některých potravin u těhotných: Nepodceňujte bílkoviny, hrají důležitou roli v tělesných procesech

3. Klasické výpady s váhou

Ty jsou na vyformované, štíhlé nohy a pevný zadek tím pravým. Cvik je skutečně vysoce účinný a už po pár týdnech uvidíte výsledky. Pro co nejlepší efekt je fajn při cvičení používat závaží, či činky. Série si dejte tři ráno a tři stejně večer. Dáno cviky jsou základ. Jak jsme již zmínili, ideální je dělat je dvoufázově. Tedy začít nalačno a pokračovat večer po 18:00. Když to vydržíte měsíc, budete s sebou opravdu více než spokojeny. Máme to totiž vyzkoušeno na vlastní kůži.

Zkusíte se držet této fitness rutiny měsíc?

Ano
1
Ne
0
Hlasovalo: 1

Foto:
Profimedia
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..