Dělejte denně 5 minut tento cvik: V průběhu měsíce se zbavíte břišního tuku a vyčarujete si pas snů

Všechny to velmi dobře známe, zbavit se tuku v oblasti břicha je opravdu náročné. Pokud mu však budete věnovat pozornost, věřte, že se ho dá zbavit docela rychle. Chce to jen jediné. Odhodlání a disciplínu.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Zbavit se tuku v oblasti břicha je opravdu náročné. Jde totiž o partii těla, kde se nejčastěji nadbytečné kilogramy ukládají, ale velmi těžko jdou dolů. Tedy pokud nezměníte zásadně jídelníček je to téměř nemožné. Pokud si však osvojíte jeden cvik, stane se pro vás vysněné, ploché bříško realitou.

Přečtěte si: Mládněte aktivně i ve spánku: Tímto večerním cvičením nastartujete celý organismus a začnete mládnout

Břišní tuk představuje nejen estetický problém

Viscerální, tedy vnitřní břišní tuk se hromadí v okolí orgánů. Nejčastějším důvodem jeho vzniku je cukr. Zvýšení hladiny cukru v krvi zvyšuje produkci inzulínu, který následně podněcuje játra k ukládání tuku. Množství břišního tuku se většinou určuje změřením obvodu pasu. To dokážete snadno udělat i doma. Cokoliv nad 102 cm u mužů a 88 cm u žen signalizuje problém. Ne však jen ten estetický. Samozřejmě i tato čísla jsou již hraniční a na atraktivitě velmi nepřidávají. Když ale pravidelně cvičíte, břišní tuk "taje" expresně rychle. Klíčová je v tomto případě zmiňovaná pravidelnost. No a jeden druh cvičení je v boji s břišním tukem opravdu účinný. A víte co je nejlepší? Dělaly jste ho už určitě na základní škole.

Nepřehlédněte: Plaváním nejlépe získáte vysněnou postavu: Nejenže si vylepšíte hrudník, ale i celkové držení těla

Jak na to?

Jde o tzv. "nůžky". Lehněte si na záda, ruce si dejte za hlavu a zvedněte hlavu i ramena z podlahy. Pomocí břišních svalů zvedejte nohy mírně nad zem a dělejte střídavé nůžkové výkopy. Zaměřujte se na to, abyste nenamáhaly krk a vytlačovaly bradu dopředu. Základem je cítit tah právě v břišní oblasti. Dejte si každé ráno 20 minut běhu a následně dělejte 5 minut tento cvik. Avšak skutečně každý den. Bez výjimky. Uvidíte, že v průběhu čtyř týdnů budete mít opravdu ploché bříško. Pokud byste k tomu přidaly i změnu stravy, dočkáte se i vytoužených "cihliček". Vynechat musíte zejména sacharidy, zvýšit příjem bílkovin a potravin bohatých na vlákninu.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..