Revoluční způsob jak účinně zpevnit břicho: Osvojte si tyto triky a půjde to samo

Pokud toužíte po vypracovaném bříšku, víme přesně, jak ho dosáhnout. A tentokrát to půjde mnohem rychleji, než jste zřejmě předpokládaly.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Toužíte po vyrýsování bříšku, ale nepřišly jste dosud na to, jak toho dosáhnout? Víme jak to celkem hravě zvládnete. Nalezly jsme poměrně rychlý způsob jak efektivně zeštíhlit nejproblematičtější část těla.

Čtěte také: Baby Food Diet: Dieta, která vám pomůže změnit konfekční velikost o jedno číslo, během dvou týdnů

Efektivnost jako klíč k úspěchu

Pro co nejefektivnější spálení tuků v oblasti břicha, je důležitý samozřejmě jídelníček, pravidelné cvičení, ale i celkový životní styl, který ovlivňuje produkci hormonů souvisejících se spalováním tuků. Stejně podstatný je i typ a délka tréninků, od kterých se pak následně odvíjí způsob spalování tuků.

Mohlo by vás zajímat: Jedna lžička jablečného octa před spaním: Vzbudíte se ráno o kilo lehčí a dokáže vyčistit problémy s pletí

Samozřejmě v dnešní době najdete i množství lehčích metod, kdy za vás mnohokrát cvičí stroje nebo člověk využije ruce lékařů. Když se však k pevnějšímu bříšku chcete dopracovat přirozenou cestou, nezapomínejte v úplném základě na tyto tři body:

  • Dobrá životospráva
  • Zdravý životní styl
  • Kombinovaný trénink

Nepřehlédněte: Zhubněte 6 kilo za dva týdny jen díky této jedné věci: Hvězdná dieta získává na popularitě

Tato kombinace je na nejproblematičtější oblast našeho těla nejúčinnější

Když chcete maximálně využívat benefity z cvičení, 40 minut je skvělá hranice. Začít byste měly anaerobním intervalovým tréninkem, ideální je běh, nebo krátký sprint, protože právě při dané aktivitě je tělo nuceno spalovat tuk velkou intenzitou. Stejně díky tomu, organismus zvyšuje spotřebu energie mnohem rychleji. Pro větší efekt přidejte zátěž. A pokračujte s dřepy s Kettlebellem. Následně, se v závěru cvičení soustřeďte na sklapovačky se závažím. Takový trénink byste měly mít alespoň 4krát týdně a bez nejmenších problémů ho zvládnete i doma. Dokonce na danou kombinaci cvičení nedají dopustit ani světové topmodelky.

Denní trénink k pevnějšímu bříšku:

  • 20 minut běhu, nebo 8 minut sprintu
  • 10 minut dřepů s kettlbellem
  • 10 minut sklapovaček se závažím

Efekt se v tomto případě dostaví po necelých čtyřech týdnech a věřte, že bude na první pohled viditelný. Zkoušely jsme to totiž i na vlastní kůži.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2020 Frogfoot s.r.o..