5 zásad expresního hubnutí: Pokud si je osvojíte, už nikdy nebudete bojovat s jo-jo efektem

Ano, zhubnout se dá rychle, zdravě a bez jo-jo efektu. Tedy, pokud víte, jak na to. Nám se podařilo odhalit, které zásady jsou při rychlém hubnutí klíčové.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Ano víme, vždy je ideální model postupného shazování přebytečných kil. Co však dělat v případě, že máte jen pár týdnů a čeká vás událost na níž potřebujete vypadat perfektně? Máme pro vás řešení. Pokud se budete držet těchto zásad, nejenže to půjde rychle, ale i bez jo-jo efektu.

Mohlo by vás zajímat:Štíhlejší díky této trojkombinaci: Slavná internetová maminka nedá po porodu dopustit na tento zázrak

1. Pravidelně tělo hydratujte

To, že během hubnutí je třeba zvýšit příjem vody, všechny víme. Ale měly byste si opravdu kontrolovat to, jaké množství si dáváte. Prioritně pijte čistou neperlivou vodu, ale v ranních hodinách si můžete dopřát i ovocné či zeleninové šťávy. Ideální je dát si jeden den v týdnu, právě takový detoxikační.

2. Jezte každé dvě hodiny

Nehladovte. Výmluvy typu, že nemáte čas se najíst nejsou na místě. Základem je, aby vaše tělo nemělo potřebu ukládat si tuky. Proto jezte každé dvě hodiny něco malého, mimo hlavních jídel. Například polovinu hrušky, jablíčka, kousek mrkve, pár oříšků.

3. Cvičte 20 minut denně

Pohyb je velmi důležitý. Nemusíte trávit hodiny denně ve fitku. Opravdu podstatná je pravidelnost. Zvolte si činnost, kterou máte rádi a věnujte se jí každý den minimálně 20 minut. Skvělý je běh, jogging, cyklistika, či brusle. Jednoduše cvičení, které je zaměřeno na spalování tuků.

Přečtěte si také: 5 cviků, které vám zformují břicho a vylepší postavu: Pneumatika po nich bude jen mizet

4. Ke každému hlavnímu jídlu si dejte jako přílohu zeleninu

Zelenina je něco, co si můžete dopřát v neomezených množstvích. Ke každému hlavnímu jídlu si naservírujte velké množství syrové zeleniny. Na oběd můžete i grilovanou. Snažte se však vynechávat klasické přílohy s velkým obsahem sacharidů.

5. Dejte STOP - ke sladkostem a alkoholu

Zapomeňte na čokoládu, zmrzlinu, nanuky. Potraviny, kterými zaháníme deprese, či smutek jsou jednoduše v této fázi tabu. Dejte si to na pomyslné váhy, chcete hezčí postavu nebo chvilkově lepší pocit? Asi v tom máme všechny jasno, no ne? Tak co, jdete to zkusit?

Foto:
Profimedia
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2020 Frogfoot s.r.o..