Snídáte jogurty? Podle čínské medicíny je to ta nejhorší možnost, dají se však nahradit tímto

Zkuste to jinak. Vyzkoušejte snídaňové menu, které dokonale nastartuje váš metabolismus a pomůže při spalování nadbytečných kil.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Na toto zapomeňte!

Tvrzení, že snídaně je nejdůležitější z celého dne, potvrdily nejedny studie. Proto je opravdu velmi důležité, co si dáte hned ráno na svůj talíř. Nejde však o kvantitu, ale o kvalitu. A právě jednou z potravin, které byste během snídaňového rituálu měly vynechat, jsou velmi populární jogurty a mléčné výrobky.

Přečtěte si: Detoxikační koupel proti nachlazení a horečce: Pokud přidáte ještě tento zázrak, podpoříte více pocení

I když patří mezi nejpopulárnější ve vaší domácnosti, kvůli zdraví byste to měly přece jen přehodnotit. I podle čínské medicíny by právě tyto potraviny měly být ráno tabu. Do těla byste si měly dát něco teplejšího a ne studeného. A už vůbec ne jako první jídlo dne. Navíc, konzumace mléčných potravin nalačno nemá žádný efekt pro vaše zdraví. Kyselina chlorovodíková, která je v žaludku, ničí mléčné bakterie, takže účinek je nulový.

Co ano?

Chcete-li ráno sníst něco, co nastartuje váš metabolismus, působí zdravě a zároveň pomůže shodit kilo dvě navíc, máme pro vás pár tipů.

Vyzkoušejte: Takto se mění vaše tvář, když dlouhodobě pijete alkohol a přijímáte cukr, i v malých množstvích

Ranní menu by mělo být sestaveno především z vyváženého obsahu bílkovin sacharidů a tuků. Dodají vám energii, zasytí na delší dobu. Vhodnou alternativou jsou například kaše, které si připravíte během pár minut. Vyzkoušejte například makovou kaši s malinami. Zalijte vločky vodou a přiveďte k varu, přidejte sušené rozinky a mandlové mléko (nebo kokosové, vybírejte však jen z rostlinných). Chvilku povařte a dosypte mák. Odstavte a nakonec přidejte maliny případně kokosové plátky. Pokud preferujete tekutější snídaně, tak možná byste měly vyzkoušet super zelené smoothies, které má všechny výživové hodnoty a stejně vás zasytí. Navíc kombinace těchto surovin může nastartovat i vaše trávení.

Potřebujete: salátovou okurku, 1 avokádo, 2 PL chia semínek, 1 PL limetkové šťávy, 4 deci vody

Potraviny očistěte, oloupejte, nakrájejte a hoďte do mixéru. Přidejte semínka a limetkovou
štávu a rozmixujte.

Mohlo by vás zajímat:

Foto:
Profimedia
Zdroj:
fem

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2021 Frogfoot s.r.o..