3 nejčastější chyby, pokud chcete zhubnout v oblasti stehen a hýždí: Vyhněte se hrozícímu jojo-efektu

Stehna a zadek patří mezi nejproblematičtější partie. A právě při hubnutí z nich, se velmi často dopouštíme chyb, které nám brání v tom, abychom shodily.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Jednou z nejčastějších otázek v souvislosti s hubnutím je - Jak zhubnout ze stehen a hýždí. Právě tato oblast totiž patří mezi ty nejproblematičtější. Ano, módní průmysl 21. století vytvořil jakýsi ideál ženské krásy. Populární je trend dětské, dívčí postavy. Žádný zadek, štíhlá stehna. Logicky je to pak něco, co chce mít každá z nás. Avšak právě při shazování z této oblasti se dopouštíme nejčastějších chyb. Které nám brání dopracovat se k cíli?

Čtěte také: Víte, do kterých partií se nejvíce ukládá alkohol? V důsledku tuků na těchto místech se vaše postava takto mění

1. Zapomeňte na striktní diety

Právě ty jsou totiž zodpovědné za to, že pokud hubneme, shazujeme kila na celém těle. Nelze zaměřit se jen na určitou oblast. Navíc, pokud nepatříte k milovníkům přísně zdravého stravování, je velmi pravděpodobné, že takovým životním stylem se dopracujete pouze k jednomu, k jo-jo efektu. Proto pokud chcete tvarovat a shazovat z určitých partií, věnujete pozornost spíše, jako zásadní změně jídelníčku. Věřte, že to přinese výsledky mnohem dříve a efektivněji.

2. Nesprávná technika tréninku

Mnohé z nás si myslí, že pokud budou ve fitku dělat mnohem více opakování, dopracují se ke krásnějšímu tělu mnohem dříve. I zde však tato rovnice neplatí. Nemusíte dělat 20 - 30 opakování z každého cviku, když je vaším cílem dosáhnout pevnýho zadku. Při takových počtech nestimulujete potřebné svaly, aby rostly a byly pevnější, ale zvyšujete jim odolnost a to nechcete. Je mnohem lepší cvičit s větší intenzitou a použít vyšší váhu. Tehdy vám zcela stačí 7-14 opakování a uvidíte, že to bude mít efekt.

Nepřehlédněte: Zbavte se břišního tuku expresně rychle a za měsíc: Na tyto triky nedá dopustit okouzlující Lena Perminova

3. Nadměrné kardio cvičení

I vy začínáte a končíte ve fitku dlouhým kardio? Chyba. Příliš mnoho kardio cvičení, totiž uvolňuje v těle stresový hormon kortizol. A ten nám způsobuje mimo jiné i odbourávání svalstva. Čím méně svalů máme, tím je náš metabolismus pomalejší a my spálíme méně kalorií. No a zároveň partie, které chceme tvarovat se nám nedaří dostat do požadovaného vizuálu. takže běh zkraťte příště alespoň na polovinu.

  • Nejlepší cviky na zadek a stehna
  • Hluboké dřepy
  • Výstupy na platformu
  • Malý můstek
  • Zanožování (zvedání nohy dozadu)
  • Zvedání nohy do stran
  • Výpady do stran se závažím

Která partie těla, Vám dělá při hubnutí největší problémy?

Zadek
1
Břicho
1
Stehna
1
Hlasovalo: 3

Foto:
Profimedia
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2020 Frogfoot s.r.o..