Pevný zadeček z domova: Jak posílit tuto partii, aniž byste někam musely chodit?

Každá ho chceme. Ale pro hektičnost, zejména v tomto období, si mnohé ženy nenajdou čas zajít do posilovny. Ale dobrá zpráva je, že jde to i z domova. Jak?

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Práce, děti, příprava na svátky. Známe to všechny. Hektické období, které se pomalu blíží dokáže dát pořádně zabrat. A mnohé ženy prostě nemají čas chodit ještě někam do posilovny. Jenže na figuře se dá zapracovat i v obývacím pokoji. Stačí ovládat pár ověřených cviků a najít si 30 minut denně. Nejenže se dočkáte vytouženého pevného pozadí, ale i vaše hlava se trochu odreaguje a stres se raz dva odplaví díky endorfinům.

 

Vyzkoušejte také: Zpevňujte břicho dle vašeho věku: V třicítce se zbavíte tuku těmito cviky, po čtyřicítce vyzkoušejte plank

Zakopávání

Tento cvik zvládne opravdu každá žena. Rozložte si jogamatku nebo měkkou podložku, aby vás netlačily kolena. Položte se na "všechny čtyři" tak, že dlaně jsou v úrovni ramen a kolena pod kyčlemi. Zpevněte bříško, neprohýbejte se v kříži, soustřeďte se na to, abyste váhu přenášely na přední část těla. Následně zvedněte jednu nohu a s nádechem ji přitáhněte k ramenům a s výdechem narovnejte dozadu. Opakujte 20x3 série denně (na každou nohu).

 

Podívejte se: Zkuste tyto pohyby a vaše tělo bude vypadat několikanásobně lépe: Krásné ženy je činí téměř denně

Hluboký dřep

O tom, že právě dřepy jsou nejúčinnější, není nejmenších pochyb. Tak proč se nesází tak často na osvědčenou klasiku? V tomto případě je to právě hluboký dřep. Nohy dejte šíře, než je vaše pánev a špičky vytočte směrem ven. Důležité je, abyste váhu při dřepu přenášely na paty. Dřepy dělejte pomalu, nikam nespěchejte. Snažte se dostat co nejníže, těsně pod pravý úhel a při návratu vzhůru nechoďte zcela do propnutých kolen. 30 dřepů denně spolu s ostatními cviky dokáže udělat hodně.

 

Mohlo by vás zajímat: Ashley Graham se i v létě drží ve formě: Těchto 6 cviků ji dopomáhá udržet své křivky v pohybu

Se židlí

Pokud bydlíte ve výškové budově, můžete klidně využít schody. Berte je po dvou a udělejte si denně několik výstupů. Pokud nemáte tuto možnost, vystačíte si i s obyčejnou židlí. Důležité je, aby byla pevná, na čtyřech nohách, abyste předešly úrazu. Výstupy na židli jsou jedním z nejosvědčenějších cviků, které vám hravě pomohou dopracovat se k figuře snů. Myslete i při tomto cviku na správný postoj. Neustále buďte narovnaná, hlavu neskláňajte ani nezaklánějte, záda zbytečně nepřehýbejte. Bříško a zadek mějte neustále zpevněné. Také opakujte 20 výstupů na každou nohu po 3 sériích.

Nepřehlédněte: Cviky na uvolnění křečí během menstruace: Vyzkoušejte tyto pozice, budete mít lepší pocit ze svého těla

Foto:
Profimedia
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..