Vystupte ze své komfortní zóny: Takto dokážete připravit své tělo a zhubnout ještě před svátky 6 kilo

Pokud si chcete během svátků užít i malé hříšnosti na talíři, měly byste se na to předem připravit. Tedy minimálně, pokud nechcete napáchat zbytečné škody na svém těle, v podobě kil navíc.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Boj s kily navíc je vždy náročný. A ne vždy se nám to daří zvládat úplně podle našich představ. Navíc, pokud nabereme zejména během svátků, které nás čekají, v poměrně krátkém čase více než jsme si představovaly, opravdu to jde těžko dolů. Abyste tomuto nežádoucímu efektu zabránily, máme pro vás několik rad. Je potřeba se na vánoční svátky, které se spojují s množstvím jídla dobře připravit. Zapracujte na své postavě už teď a potom si dopřejte na co budete mít chuť. Nic však není zadarmo, bude vás to stát hromadu energie, odhodlání a také sebezapření. Tyto cviky byste si však rozhodně měly osvojit. Věnujte se jim čtyřikrát do týdne a kila půjdou dolů sama. 

Nenechte si ujít: Máte kontrolu nad tuky? Zhubněte tyto dny poslední centimetry v okolí pasu, budete působit mlaději

1. Ranní běh

Ano víme, ne pro všechny ženy, je tato aktivita dvakrát příjemná, ale věřte, že běh je to, co vám pomůže nejvíce nastartovat tělo a zároveň spálit množství kalorií. Ideální je začít ním ráno, hned nalačno. Dejte si nanejvýš sklenici teplé vody s citronem, lžičkou medu a pak se na to vrhněte. Na začátek vám bude stačí 15 minut, další den 20 a postupně se dopracujte k 35 - 40 intenzivním minutám.

2. Horolezecká chůze 

Zaujmeme pozici v kliku, zpevníme břišní svaly a přitahujeme levé koleno k pravé ruce. Následně vrátíme zpátky. Potom přitahujeme pravé koleno k levé ruce a znova se vracíme do pozice. Při každém přitažení vydechujeme a při návratu do kliku se nadechujeme. Toto opakujte 15 krát po třech sériích

Mohlo by vás zajímat: Na cestě za štíhlým tělem oceníte tyto benefity: Kolik vody je skutečně potřeba vypít?

3. Cviky na "boční" břicho

Nohy položte na podložku, jednu přeložte přes druhou, pomalu se zvedejte a loket přibližujte ke opačnému kolenu. Směrem nahoru výdech a dolů nádech. Po 30 sekundách nohy vyměňte a procvičte obě strany. Opakujte opět 15x, ve třech sériích.

Přečtěte si také: Štíhlejší díky této trojkombinaci: Slavná internetová maminka nedá po porodu dopustit na tento zázrak

4. Napínání a stahování nohou

Při tomto cviku zůstaňte ležet na podložce, dlaněmi se zapřete co nejvíce o zem a nohy pomalu natahujte. Následně na to je stahujte zpět ke hrudníku. Během stahování nohou vydechněte a naopak.

Jídlo je alfou a omegou

Ideální je pokud svůj jídelníček obohatíte o ryby, celozrnné potraviny, hnědou rýži, dopřejete si více ovoce a zeleniny. Zkuste se vyhnout energeticky těžkým jídlům, které vás sice rychle zasytí, ale tělo z nich profituje jen velmi krátkou dobu.

Příklad jídelníčku:

  • Snídaně - Ovesná kaše s mandlemi a jahodami, případně omeleta z vaječných bílků se špenátem
  • Svačina - Banán
  • Oběd - Dušená brokolice s olivovým olejem, sladké brambory
  • Večeře - Hnědá rýže s dušeným chřestem a grilovaným lososem
Foto:
Profimedia
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2022 Frogfoot s.r.o..