Nejjednodušší cvik, díky kterému budete mít užší pás: Nedají na něj dopustit ani známé modelky

Na to, aby byly cviky účinné, nemusí být komplikované. Zcela postačí i ty nejjednodušší.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Po krásném a štíhlém pase touží každá z nás. Dosáhnout toho však může být náročnější. Ale ne nemožné. Ne každému byl dán do vínku, ale nemusíte věšet hlavu. Přírodu můžete jednou či dvakrát oklamat. Postačí na to jen správný cvik a sebekázeň. Bez diety a aerobního cvičení však daleko nezajdete. A tedy kromě toho jednoho - vhodného cviku, musíte energii věnovat i něčemu jinému.

Vyzkoušejte také: Pokud chcete mít štíhlejší stehna, vyzkoušejte tyto cviky: Mezera mezi nimi vám opticky prodlouží postavu

Jedno si musíte uvědomit - tam, kde je tuk, nikdy nebude ploché bříško či úzký pás. Takže v první řadě se zamyslete nad svým stravováním. Podle potřeby ho upravte. Nemusíte se ihned pouštět do přísných diet. Postačí základní - žádné sladké, pečivo a alkohol a hodně ovoce, zeleniny a vyváženosti. Pokud máte vyvážený jídelníček a dostatek pohybu, máte napůl vyhráno.

Důležité je rovněž přidat do svých denních povinností i aerobní cvičení. Jen díky tomu si již brzy můžete obléknout o číslo menší kalhoty. Nejúčinnější jsou hlavně běh, kolo, rychlá chůze nebo plavání. Klidně to střídejte, vyhnete se tak rutině a cvičení vás bude bavit mnohem více.

Mohlo by vás zajímat: Cviky, které vypracují spodní část bříška: Pneumatika na něm bude mizet, důležitá je tato partie

Jeden cvik

A nakonec se dostáváme k tomu podstatnému. Strava a kardio cviky vám sice pomohou shodit kila,  ale ne vytvarovat pás. Toho dosáhnete jen cvičením toho správného. Mezi nejjednodušší způsob jak si zúžit pas, patří tzv. cvik horolezec. Ten milují i andílci značky Victoria´s Secret a klidně ho zvládnete denně i vy. Udělejte de facto plank, tělo mějte v jedné rovině, hlavu před sebou, aby vám nepadala a ani ji nezaklánějte. Koleno pravé nohy se snažte přiblížit k lokti levé ruky a naopak. Dělejte to pomalu, tahem, ne švihem a po celou dobu mějte tělo zpevněné, abyste se nepropínaly v zádech, případně abyste nedávaly zadek moc nahoru. 15 opakování po 3 sériích každý den a už do měsíce se dočkáte viditelných změn.

Nepřehlédněte: Pravda, kterou mnoho žen stále nechce slyšet: Právě ta je zodpovědná za horší spalování tuků a přibírání

Foto:
Profimedia
Zdroj:
fem

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2020 Frogfoot s.r.o..