Detoxikační plán na rok 2020: Co by mělo být součástí vašeho jídelníčku, abyste nenabíraly na váze?

Pokud nechcete bojovat s kily navíc, zkuste hned teď detoxikační plán, který je v jedné věci skvělý. Funguje na každého. Bez výjimky. Podívejte se spolu s námi, jak na to!

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Nedají na něj dopustit topmodelky ani světoví poradci v oblasti výživy, či fitness trenéři. Tento detoxikační plán je totiž skvělý v tom, že funguje na každého. Stačí když se ho budete držet a přebytečná kila vás budou obcházet obloukem.

Nepřehlédněte: Zaručené triky, jak si udržet mozek v kondici: Dělejte pravidelně těchto 5 věcí a oddalte stárnutí

Všichni víme, že výběr vhodného jídla má na nás neuvěřitelné účinky a dokáže s námi i pořádně zamávat. Pokud se chete vyhnout zbytečnému nabírání na váze, nadýmání, bolestí břicha, křečí, či únavě, čtěte dál tento detoxikační plán je totiž opravdu skvělý. Budete se po něm cítit nabití energií, méně vystresovaní a mnohem spokojenější.

Toto je alfou a omegou

Základem je snížit toxické zatížení organismu z jídla a zvýšit příjem přírodních živin, které podporují zmíněnou detoxikaci.

Potraviny, které by se měly stát alfou a omegou součástí vašeho jídelníčku:

  • zelenina - vhodné jsou všechny druhy, ideálně však červená řepa, brokolice, růžičková kapusta, mrkev, květák, čekanka, okurka, kapusta, paprika, dýně, červené zelí, špenát, naklíčená semena a luštěniny, batáty, rajčata
  • ovoce - mezi druhy s nejvyšším detoxikačním potenciálem patří jednoznačně meruňky, bobulové ovoce, citrusové ovoce, kiwi, mango, meloun, papája a červené hrozny

Třetinu detoxikační kúry by měly tvořit tyto potraviny:

  • obiloviny - hnědá rýže, kukuřice, pohanka, bulgur
  • ryby - volně žijící či organický losos, pstruh, makrela, sleď, sardinky
  • bílé maso - organické kuře, krůta a zvěřina
  • oleje - olivový, ořechový, lněný olej
  • ořechy a semena - součástí stravy by měla být velká hrst syrových nesolených ořechů a semen denně. Ideální jsou mandle, para ořechy, lískové oříšky, pekanové ořechy, dýňová a slunečnicová semena, sezamová a lněná semínka

Tyto potraviny zařaďte do svého jídelníčku a skládejte ho z nich každý den. Přesně podle chuti. Ideální je začít den zeleným čajem a sklenicí vody s citronem, pokračovat ovocem, na oběd si dopřát rybu a na večeři kvalitní salát. Každý měsíc byste se toho měly držet 5 dní.

Čtěte také: Do jaké míry dokážeme změnit vzhled naší postavy? 70% tvoří geny, které jsme zdědily, zde je vysvětlení

Tomuto se určitě vyhněte:

  • neorganickému červenému masu, bílému pečivu, těstovinám, bílé rýži, cukru, umělým sladidlům, potravinářským přísadám a konzervačním látkám, obilniny obsahující lepek - ječmen, žito, pšenice včetně pšenice špaldy a pšenice turkestánské oblasti, živočišné produkty - mléko a všechny mléčné výrobky, vejce, smaženým jídlům, kávě a alkoholu

Zkusíte tento detoxikační plán?

Ano
0
Ne
0
Hlasovalo: 0

Foto:
Profimedia
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2020 Frogfoot s.r.o..