Křížový trénink se stává novodobým fenoménem v boji s kily navíc: V čem spočívá jeho výjimečnost?

Chcete vyrýsované tělo, perfektní postavu a nedaří se vám to? Tento typ tréninku vás přivede k vysněnému cíli!

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Co je vlastně křížový trénink a na co ho potřebujeme?

Říkáte, že nevíte, ale přesto chcete shodit? Chyba. Je totiž skutečně klíčovým, pokud chcete vyhrát boj s kily navíc.

Jde vlastně o docela jednoduchý koncept cvičení, který si vytváříte na základě toho, jaký druh cvičení preferujete. Například, pokud milujete běh a je hlavní součástí vašeho tréninkového plánu, všechny ostatní sporty a cviky byste k němu měli provádět právě ve smyslu křížového tréninku, tedy jako doplňkové. Ideální je kombinace - BĚH + KOLO + PLAVÁNÍ. Ale jak jsme již zmínili, výběr druhů je na vás.

Čtěte také: 10 minut cviků, které vám nastartují metabolismus: Spalování tuků vám zúží pás o několik cm!

V praxi to znamená, že pokud třikrát do týdne běháte, jeden den vyměňte za kombinaci kola s plaváním. Za týden zase jiný den, nahradíte jiným sportem. Základ je, abyste se monotónně nevěnovali jednomu druhu cvičení. Protože tělo, svaly pokud šlachy potřebují změnu. Zejména pokud ji viděly i na své postavě, je to přímo nezbytné. Cílem křížového tréninku je vyvážené posílení celého těla, bez zbytečné zátěže jedné partie.

Tyto sporty jsou nejvhodnější jako křížový trénink k běhu:

  • cyklistika
  • plavání
  • jóga
  • míčové hry
  • nordic walking
  • bruslení

Nepřehlédněte:Silnější jádro postavy díky tomuto pohybu: Je účinnější než oblíbený plank a vyrýsuje nejen břicho

Příklad měsíčního křížového tréninku

1. týden

  • 2x běh, jeden den 60 min plavání a 30 min bruslení

2. týden

  • 2x běh, jeden den 60 min jógy a 40 min tenisu

3. týden

  • 2x běh, jeden den 45 min cyklistiky a 45 min pilates

4. týden

  • 2x běh, jeden den 60 minut plavání a 40 min nordic walkingu

Křížový trénink pomáhá při regeneraci svalů postupně a zároveň je i dobrou prevencí zranění. A přirozeně tím, že zatěžujete celé tělo, hubnete mnohem efektivněji.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2020 Frogfoot s.r.o..