Tyto cviky na spodní břicho vám vyformují krásně to, co je třeba: Podívejte se, které tři jsou opravdu účinné

Při cvičení je spodní břicho kapitolou samou o sobě. Pokud jej však chcete mít opravdu pěkně vyrýsované, stačí když si osvojíte tři tříminutové cviky. Má to však jeden háček. Je potřeba je dělat denně.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Mít dokonalé, zformované a vyrýsované bříško je snem nejedné z nás. Ale zároveň jde také o jednu z nejproblematičtějších částí těla vůbec. Obzvlášť po porodu se kila z této partie shazuje ženám o něco hůře. Přesto, je právě střední část našeho těla, také známá jako core, jednou z nejdůležitějších svalových skupin, jakou vůbec máme. Chcete-li mít štíhlý pas a obzvláště spodní břicho, bez práce a odříkání to nepůjde. Podívejte se, které tři cviky patří opravdu mezi ty nejúčinnější.

Čtěte také: Přírodní pomocníci při hubnutí: Které bylinky vám pomohou dopracovat se k postavě, po které jste léta toužily?

Opravdu platí, že spodní část přímého břišního svalu a vnitřní šikmé břišní svaly bývají mnohem více ochablé než horní. Jednoduše je totiž používáme mnohem méně. Proto byste jim při cvičení, měly věnovat zvláštní pozornost.

Vyzkoušejte toto cvičení: Dokonalý trik jak zkrotit chuť na sladké: Pokud si ho osvojíte, dokážete v průběhu měsíce shodit bez cvičení 6 kilo

1. Přitahování kolen k hrudníku

Lehněte si na záda. Nohy jsou ve vnější rotaci, tedy kotníky jsou od sebe více vzdáleny než kolena. Pomalu udělejte přitažení kolen směrem k hrudníku. Základ je, že se neopíráte o ruce. Ideální je udělat u každého cviku 10 opakování ve třech sériích. Nezapomínejte na to, že důležitá je v tomto případě kvalita, ne kvantita. Proto si dávejte pozor na samotné dýchání i techniku.

2. Pozice dítěte

Opět si lehněte na záda, nohy pokrčte v kolenou a nechte je opřené o chodidla. Ruce dejte do pozice jako kdybyste objímaly balón. Pomalu zvedněte jednu nohu nahoru. Prostřídejte obě. Během pohybu nesmí dojít k posunu pánve, prohnutí v zádech a ani zvednutí ramen. Pokud si to chcete ztížit, zvedejte obě nohy najednou. I v tomto případě však bude pohyb zpět nejdříve jednou a pak druhou nohou.

3. Rotace trupu

Stále ležíte na zádech, nohy pokrčíte v kolenou. Pomalu zvedněte hlavu a horní část hrudníku nahoru. Rotujte na jednu stranu, pak zpět, ale stále držte hrudník nahoře. Spouštějte dolů, ale nepokládejte se. Celé by vám to mělo vyjít na čtyři doby. Zvednutí hlavy a trupu - jedna, rotace dva, rotace zpět a podržení - tři, spouštíte dolů - čtyři.

Představuje i pro Vás, spodní břicho problematickou partii?

Ano
5
Ne
0
Hlasovalo: 5

Foto:
Profimedia
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2020 Frogfoot s.r.o..