Vyhublá postava se už nenosí: 10minutový trénink, jak proměnit přetékající tuk na krásné ženské křivky

Naše tělo se pomalu mění a s věkem tuk v našich kritických partiích přibývá víc a víc. Dost bylo odříkání, pojďte se s námi chopit výzvy, jak proměnit své křivky na atraktivnější!

Zdroj: instagram.com/krissycela
Zdroj: instagram.com/krissycela

Tuky se lepí časem na každého a přesto, že se vám zdá, že nic katastrofálního neděláte a stravujete se zdravě, převislý tuk se objevuje stále častěji. A to i na partiích, s kterými jste donedávna problém neměly. Postupně se rozléhá po celém těle a tehdy už je skutečně nejvyšší čas začít s tím něco dělat.

Krissy Cela je jednou z nejúspěšnějších instagramových fitness hvězd. Pro její skvělé rady si ji oblíbili už téměř dva miliony lidí po celém světě a neustále jich přibývá. Pozitivně naladěná kráska dokázala přeměnit tuk na krásné vyrýsované tělo nejen sobě, ale i mnohým ženám po celém světě.

Přečtěte si: Sexy vyrýsované břicho můžete mít i vy: Toto jsou jídla, které hrají ve váš prospěch, tyto raději vylučte

Diety nefungují: Neudělejte stejnou chybu jako ona kdysi

Zdravé stravování se rovná vyvážená strava. Ani když budete jíst málo, tak vám to nezaručí úspěch, právě naopak a přesto je to jeden z nejlákavějších zlozvyků. Ženy samy sebe přesvědčují, že tím zhubnou, i když vám každý odborník a profesionální trenér řekne opak. Ve zkratce řečeno, vždy hledáme tu jednodušší cestu. Drastické diety však nefungují a proto bychom se neměly snažit odstranit všechny bílkoviny, zdravé tuky, ale i sacharidy, protože sem tam nikomu neublíží. Důležitý je poměr zdravých surovin a těch nezdravých. Pokud si však budete jídlo odříkat, trpí nejen tělo, ale i psychika, tvrdí Krissy. Dlouhodobě to však nikam nedotáhnete, protože dříve či později vás přepadne násobně větší chuť na odříkaná jídla a sníte jich ve výsledku ještě více, a to přece nechcete.

 

 

Raději kratší a pravidelné cvičení než dlouhé a nárazové

Autorka aplikace Tone & Sculpt tvrdí, že více je důležité 28 minutové a intenzivní cvičení, než hodina ve fitness centru. Čas nerozhoduje a to se naučila během studia práva, když na cvičení celou hodinu prostě neměla. Na svém vlastním těle se přesvědčila, že pravidelné cvičení funguje a klidně stačí 30 minut. Cvičení v tomto intervalu 3 až 4 krát týdně je tak akorát. Kdo však miluje čas strávený cvičením a chce si dopřát hodinu, je to jen a jen na něm. Pomocí aplikace zájemce učí, jak cvičit 28 minut 4x do týdne. Dohromady to je méně než 2 hodiny času. Když se to takto přepočítá, ruku na srdce, kdo si neumí udělat čas na takové cvičení?

Nepřehlédněte: Žebříček nejčastějších chyb, pro které nevidíte výsledky na vašem těle: Bod 2 je pro hubnutí obzvlášť důležitý

10 minutový trénink na spalování tuku

Krissy doporučuje HIIT trénink, tedy intervalový trénink s vysokou intenzitou. Vyzkoušejte například 20-30 sekund sprint na běžícím pásu, trenažéru nebo stacionárním kole a potom 30 vteřin odpočívejte a správně dýchejte. Opakujte to 10 minut. Důležité je budovat si pevnou vůli a každý den si připomínat, proč chcete změnit vaše tělo. Vy samy jste sobě nejlepší motivací a to hned, jak uvidíte první změny. Neporovnávejme se s ostatními ženami, porovnávejme se samy se sebou.

Foto:
instagram.com/krissycela
Zdroj:
fem

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2021 Frogfoot s.r.o..