Dělala jsem 100 dřepů denně celý měsíc, ale žádný efekt to nepřineslo: Udělala jsem jednu zásadní chybu

Určitě jste i vy několikrát narazily na internetu na různé měsíční výzvy, které vás měly zaručeně dostat do formy. Jednu takovou jsme si vyzkoušely na vlastní kůži.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Určitě jste i vy několikrát narazily na internetu na různé měsíční výzvy, které vás měly zaručeně dostat do formy. Jednu takovou jsme si vyzkoušely na vlastní kůži.

30 dní - 100 dřepů

Zní to až příliš lákavě, ne? Každý den si odcvičit pár dřepů a už za měsíc se těšit změnám na figuře. Ale jak jistě víte, žádné zázraky neexistují ani v tomto případě. Jasně, udělat si denně prostor i jen na minimum cvičení je také velký úspěch, ale nemůžete si od toho hodně slibovat. Vaše postava se rapidně nezmění, když si během polední přestávky 10 minut zadřepujete...

Přečtěte si: Štíhlejší stehna na počkání? Dá se to, díky tomuto cvičení

Aby to nezůstalo jen u teorie, samy jsme si to vyzkoušely na vlastní kůži, tedy těle. Každý den po dobu celého měsíce jsme si odcvičily 100 dřepů. A to je všechno. Nijak extra jsme nezměnily životosprávu, i když v podstatě nezahrnovala žádné extra množství cukrů či tuků, ale spíše je docela vyvážená. Ale žádný pohyb navíc, žádný cvik navíc. Vždyť i na co. Výzvy přece slibují, že stačí se věnovat danému cviku a výsledky se dostaví. Ale nedostavily se. K našemu vlastnímu zklamání. Kde jsme tedy udělaly chybu?

Očima profesionála

I když trenér Daniel Banacký, kterého jsme oslovily, aby nám prozradil, kde nastala chyba, ocenil pravidelnost, ihned dodal, že jeden měsíc je málo a tedy nedostačující. "Když chce mít člověk pěkné zdravé zuby, také si je nečistí jen 30 dní. I když je dřep komplexní cvik, primárně zaměřený na dolní končetiny, zázraky za takovou dobu nečekejte," objasňuje nám Daniel. Zároveň dodal velmi důležitou věc, kterou si ale nikdo neuvědomuje. "Důležitá je také intenzita. 100 dřepů je příliš málo, při nízké intenzitě se jen zlehka prokrví organismus, zvýší tep a spálí minimum kalorií. I když je taková výzva lepší, než nedělat nic, není dostatečná, aby nastala nějaká výrazná změna. Těch 30 dní může být dobrých na rozehřátí se a zahájení aktivního a pravidelného cvičení. Ale pokud bude někdo dělat 100 dřepů během hodiny s maximálním zpomalením s minimálním odpočinkem, tak to může být úplně o něčem jiném."

Mohlo by vás zajímat: Nejjednodušší cvik, díky kterému budete mít užší pás: Nedají na něj dopustit ani známé modelky

Na dřepu záleží

"Není dřep jako dřep. 1 dobře provedený dřep vydá za 10 špatných...," i na to nás upozornil tento fitness trenér. A tak je potřeba si uvědomit jedno, umíte dělat vůbec dřepy? Protože i když jich uděláte 100 denně, pokud nebudou kvalitně provedeny, je to zbytečné. Jen si odškrtnete svůj seznam a jdete dál. A to je jedna z největších chyb. Všechny si pamatujeme jak jsme dělaly dřepy na základní škole, ale ve skutečnosti je za tím věda - správný postoj, tah, dýchání... Takže zkuste vyhledat nejdříve někoho, kdo vám ukáže vhodnou techniku. Potom (možná) nějaký ten malý
zázrak proběhne.

Závěr: Pokud nemáte čas na nic jiného, ​​nejsou ani tyto výzvy k zahození. Ale pokud chcete skutečně udělat změny na své postavě, musíte obětovat více času a změnit celkový přístup. Všechno jde ruku v ruce a očekávaný efekt uvidíte, jak to podpoříte se vším, co k tomu patří.

Nepřehlédněte: Pevný zadeček z domova: Jak posílit tuto partii, aniž byste někam musely chodit?

Foto:
Profimedia
Zdroj:
fem

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2020 Frogfoot s.r.o..