Břicho jako skála: 3 efektivní cviky na zpevnění core, které byste měly dělat každé ráno

Přidejte do ranní rutiny alespoň tento cvik a uvidíte samy, co to udělá s vaším břichem.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Ať už máte jakoukoliv postavu, jedna část těla trápí všechny ženy nejvíce - břicho. Jednoduše to je partie, která nedá nikomu spát a stůj co stůj toužíme, aby byla dokonalá. Pokud bojujete se stejným problémem, známe tři ověřené cviky, které jsou účinné, a právě jimi byste měly odstartovat svůj den. Pár minut každé ráno, vám dokonale zpevní střed těla, od čehož se při formování postavy můžete "odrazit".

Vyzkoušejte také: Nejjednodušší cvik, díky kterému budete mít užší pás: Nedají na něj dopustit ani známé modelky

Horolezec

Tento cvik vám přináší hned několik benefitů. Pro svou dynamiku je velmi vhodný i jako kardio, čili spalování tuků podporuje rychleji. Zároveň je dokonalý pro vytvoření stabilizačního systému a samozřejmě zpevnění core a spodního bříška. V tomto případě si dopřejte každé ráno 3 opakování po dobu 30 sekund. Jak na to? Udělejte vysoký plank, dlaně tlačte do podložky a ruce mějte na šířku ramen. Nohy jsou přepnuty a postupně, dynamicky přitahujte kolena k loktům.

Základní plank

Určitě vám tento cvik není cizí. Mnozí ho ignorují, protože mu prostě nevěří. Na první pohled vypadá jednoduše. Jenže není. Co ale je - účinný. Proto je také ideální na ranní start dne. Stačí vyskočit z postele a rovnou se do něj pustit. Lehněte si na předloktí, celé tělo mějte zpevněné, snažte se nepropadat v bedrech, mohou tím trpět vaše kříže. Pokud si nejste jistá, zkuste ho zpočátku dělat před zrcadlem. Hlavu se snažte držet v jedné linii s tělem. Na 30 sekund stáhněte celé tělo a dýchejte. Opakujte zpočátku 3krát. Později můžete intenzitu zvětšovat. Žádný jiný cvik neumí tak efektivně zpevnit břicho, ale i ostatní části vašeho těla jako tento.

Mohlo by vás zajímat: Štíhlejší stehna na počkání? Dá se to, díky tomuto cvičení

Šikmé zkracovačky

I šikmé břišní svalstvo si zaslouží vaši pozornost a dokáže změnit postavu. Vhodný cvik na tyto partie jsou šikmé zkracovačky. Začněte v leže, nohy zvedněte mírně nad zem a přepněte špičky. Ruce si dejte za hlavu a začněte dynamicky přitahovat levý loket k pravému kolenu, vraťte se pak do základní polohy a vyměňte strany. Pohyb musí být dynamický. Dopřejte si každé ráno 4 série po 20 opakování.

Nepřehlédněte: Série cviků, které vám vykouzlí perfektní zadek: Díky tomuto bude i ten váš neuvěřitelně sexy

Foto:
Profimedia
Zdroj:
fem

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2020 Frogfoot s.r.o..