Vzorový jídelníček na posílení imunity: Na toto nedá dopustit nádherná vícenásobná máma Lena Perminova

Posilování imunity je v dnešní době opravdu velmi intenzivní a probíranou otázkou. Na co nedá dopustit známá kráska a vícenásobná máma Lena Perminova?

Zdroj: INSTAGRAM.COM/LENAPERMINOVA
Zdroj: INSTAGRAM.COM/LENAPERMINOVA

Lena se o sebe příkladně stará

Nádherná ruská modelka influencerka a vícenásobná mama - Lena Perminova, měla vždy již dva měsíce po každém porodu, zpět dechberoucí křivky. I vy se ptáte jak to tato žena dělá? Má na to jeden speciální recept. Podívejte se spolu s námi, na co nedá dopustit tato fashion ikona, v rámci shazování přebytečných kil a udržování se fit. Skvělé je, že její stravovací návyky jsou založeny vždy na posilování imunity. To je pro ni opravdu klíčové. Protože jen pokud je člověk zdravý, může dělat všechno, co má rád.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Lena Perminova (@lenaperminova),

 

Dbá na vyváženou stravu celé rodiny

Tvrdí, že ze stravy je třeba jednoznačně vyloučit bílý rafinovaný cukr, který se nachází skutečně v mnoha potravinách. Zapomeňte tedy na jakékoliv sladkosti, zmrzlinu, bílé pečivo, bílou mouku či cukrovinky. Tyto věci mají stopku. Právě bílý cukr se totiž v břišní oblasti nejvíce usazuje a zároveň ovlivňuje negativní orgány, které potřebujeme imunitně podporovat. Proto se mu Lena už léta vyhýbá. Ve stravě nedá dopustit na proteiny, zdravé tuky, zeleninu a některé druhy ovoce.

Toto tvoří základ jejího jídelníčku

  • Zelenina: brokolice, salát, špenát, kapusta, zelí, batáty
  • Ovoce: banán, meloun, pomeranč, grapefruit, jablko, ananas, hruška, papája, maliny, borůvky
  • Sacharidy: hnědá rýže, ovesné vločky, celozrnné potraviny, semolinové těstoviny
  • Proteiny: ryby, vejce, tvaroh
  • Tuky: olivový olej, rybí olej, máslo, ořechy, lněná semínka, avokádo, chia semínka

Co se týče masa, nedá dopustit na kvalitní telecí, hovězí a vyhýbá se drůbeži. Stejně miluje mořské ryby, které tvoří velkou část jejího týdenního jídelníčku.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Lena Perminova (@lenaperminova),

Mohlo by vás zajímat: Alexina Graham má obličej panenky a tělo ženy: Spoléhá se na rady její babičky, ta vypadá o 20 let mladší

Opravdu je nezbytné a nesmírně důležité, aby bylo vaše tělo stále hydratované, proto Lena vždy pije dostatečné množství vody. Odcházejí tak z těla nepotřebné látky a pročišťuje se. To je při posilování imunity opravdu velmi důležité. Snaží se aby v jídelníčku byly vždy zastoupeny jídla, které obsahují vitamin D, C, K. A to nejen u sebe, ale celé své rodiny.

Vzorový jídelníček podle Leny

  • Snídaně: Banánová ovesná kaše s malinami a borůvkami
  • Svačina: Grapefruit
  • Oběd: Špenát na másle s lososem, vajíčkem a batáty
  • Svačina: Zelná polévka
  • Večeře: Fazolové lusky s feta sýrem
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Lena Perminova (@lenaperminova),

Nepřehlédněte: Stvořené pro ženské tělo: Osvojte si jídla, které večeří hollywoodské krásky, můžete si je dopřát bez výčitek

Stejně tak ví, že imunita jde ruku v ruce s dostatečným množstvím pohybu, proto sama cvičí a na tuto aktivitu nedá dopustit. Běh či posilování s vlastní váhou patří mezi její denní rutinu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Lena Perminova (@lenaperminova),

 

Foto:
INSTAGRAM.COM/LENAPERMINOVA
Zdroj:
NM

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2020 Frogfoot s.r.o..