5 cviků s vlastní vahou na spálení tuku: Tyto zvládnete i doma v obýváku

Tyto cviky mají jeden společný jmenovatel - jsou opravdu účinné a zvládnete je i v pohodlí domova. Tak co, jdete to zkusit spolu s námi?

ZDROJ: INSTAGRAM.COM/LENAPERMINOVA
ZDROJ: INSTAGRAM.COM/LENAPERMINOVA

Ačkoli toto období příliš outdoorovým aktivitám mimo dům či vlastní zahradu příliš nepřeje - nezoufejte. Pokud se chcete dostat do formy, dokážete to i v pohodlí domova. A to zcela jednoduše. Stačí vám sestava těchto 5 cviků. Pokud si je osvojíte, na své figuře uvidíte malé zázraky.

Přečtěte si: Při tomto pohybu zapojujeme všechny svaly: Naše postava tak prochází viditelnou změnou mnohem rychleji

Stříhání nohama

Lehněte si na podložku, záda na ní nechte položené a nohy zvedněte v oblasti achilovek do vodorovné výšky. Následně střídavě provádějte pohyb, jako kdybyste vertikálně stříhaly nohama. Jedna noha je u země a druhá nad ní, přičemž tento pohyb se střídavě mění.

Boční plank

Při planku zapojujete všechny části břišního svalstva na rozdíl od sklapovaček - proto efekt tzv. "sixpack" přijde mnohem dříve. Boční plank je pozice, která začíná na boku. Opřete si pravé předloktí o zem, druhou ruku dejte v bok a zvedněte se. Po pár sekundách si stranu vyměňte a zopakujte.

Výpady s výskokem

Výpady s přeskokem jsou skvělé, pokud chcete výsledky cvičení vidět mnohem dříve než u těch klasických. Zakomponujte do cvičení dynamickou složku tím, že se z výpadu nebudete zvedat pomalu a následně nohy měnit. Ale nohy vyměníte pomocí výskoku.

Nepřehlédněte: Křížový trénink se stává novodobým fenoménem v boji s kily navíc: V čem spočívá jeho výjimečnost?

Zkracovačky

Posaďte se na fit míč a ruce si dejte za hlavu. Kolena nechte v 90 stupňovém úhlu - mírně rozkročené. Nyní začněte postupně dělat zkracovačky. Nezapomínejte na dýchání. Při takovém sedu na míči se totiž při cvičení nezapojuje přímý stehenní sval. Veškerá energie, kterou z cvičení cítíte, jde do vašeho břicha. Takže posilujete přesně danou oblast a velmi cíleně.

Dřepy na jedné noze

Dřepy na jedné noze jsou obecně považovány za jeden z nejtěžších posilovacích cviků vůbec. Postavíte se na jednu nohu, druhou natáhněte před sebe a udělejte dřep do pravého úhlu. Nejtěžší část tohoto cviku je dostat se zpět nahoru. Dřepy se skokem vpřed jsou trochu náročnější verze dřepů s výskokem - ale velmi efektivní. Prostý výskok zkrátka nahradíte skokem dopředu.

Foto:
INSTAGRAM.COM/LENAPERMINOVA
Zdroj:
fem

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2020 Frogfoot s.r.o..