Jednoduché ranní cvičení podle Cindy Crawford vám vyformuje super tělo: Výsledky uvidíte již po 14 dnech

Pokud chcete mít opravdu krásné vyformované tělo, zkuste cviky, na které nejznámější topmodelka 90. let nedá dopustit. Jsou sice docela jednoduché, ale velmi účinné.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Božské tělo není zdarma

Jedna z nejúspěšnějších topmodelek 90. ​​let, Cindy Crawford, vypadá i poté co, oslavila 54. narozeniny, opravdu úžasně! Její figuru jí rozhodně mohou závidět mnohé dvacátnice. Pokud si však myslíte, že je to jen genetikou nebo držením přísných diet, velmi se mýlíte.

Krásná ikonická modelka dobře ví, že nic není zadarmo. A tak se o své tělo opravdu příkladně stará. Netrápí ho zbytečnými hladovkami, či odříkáním. Ano, stravuje se zdravě, ale její tajemství úspěchu je v něčem jiném. Cvičení je pro ni už léta alfou a omegou.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Cindy Crawford (@cindycrawford),

Přečtěte si: 7 životních moudrostí někdejší nejlépe placené modelky Gisele Bündchen: Díky nim vyhrála boj s depresí

Rozvička a zahřátí je základ

Zdravé stravování a péče o tělo i ducha ji udržují stále v dobré kondici a fit. Cindy ví, jak důležité je pro tělo cvičení, když stárnete. Proto se mu věnuje na denní bázi.

Podle krásky je právě ranní cvičení pro organismus klíčové. Vždy začíná rozcvičkou, která trvá alespoň deset minut a nezapomíná na strečink. Právě po probuzení je to mimořádně důležité, protože svaly je třeba nejdříve stejně jako tělo "probudit".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Cindy Crawford (@cindycrawford),

Takto se dopracujete k vytoužené figuře

O sympatické topmodelce je známo, že velmi ráda kombinuje kardio a silový trénink. Nedá dopustit na běh, ale ví že to nestačí. Zvedání závaží je opravdu prospěšné i pro ženy v přiměřené míře, jelikož pomáhá chránit naše kosti, ale také dokáže pomoci snížit bolesti zad.

Tento cvik je perfektní na posílení břišních svalů. Jeho největším benefitem však je to, že při něm zapojujete všechny svaly. Trénujete koordinaci, rovnováhu a stabilitu zároveň.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Cindy Crawford (@cindycrawford),

Nepřehlédněte: Ashley Graham nevypadala po porodu ultra štíhle jako krásky z Instagramu: Kvůli tomuto jí to však vůbec nevadí

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Cindy Crawford (@cindycrawford),

Stejně nedá dopustit na sérii cviků na zadek a nohy. Toto je opravdu mimořádně účinné a efektivní. Na začátek zkuste 3 série po 15. Uvidíte, že efekt se skutečně dostaví již po 14 dnech a vaše tělo vám poděkuje.

Na závěr se zaměřte na boky a šikmé břišní svaly. Právě tak, totiž docílíte perfektního formování postavy.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Cindy Crawford (@cindycrawford),

Tak co, jdete do toho i vy?

Foto:
Profimedia
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2020 Frogfoot s.r.o..